Utgång!

Första utgången och den va suverän! den började med att jag drog till min granne som skulle fixa mig inför kvällen, sen vid 9 så drog vi oss in mot skanstull på förkrök där vi hade de mysigt. Och vid 12 tiden drog vi stan, då vi först besökte PURE och var där ngra timmar och rullade vidare till LOBBY. Kvällen var supermysig! det var jag, ellen, freddy och ellens polare, rikard och rikards kompisar som drog ut !
Kom hem vid 5 ungefär och nu ligger jag här i sängen och försöker piggna till :)
Ngra bilder under kvällens gång :)

Kommentarer
Postat av: Nicole :)

Asså manda wow!! Jag vill också! Berätta meeer! Mer bilder! :D Så ledsen för att jag inte kunde prata men jag kan inte skypa och chatta samtidigt, har inte tillräcklig hjärnkapacitet för det :( Jag hoppas vi kan prata snart iaf <3 Pussar på dig <3

2011-01-09 @ 06:02:05
URL: http://nicolebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0